Aloken Karmandu - Lagu Karo 2015

ALOKEN KARMANDU
Cipt Jasman Milala
Voc Rimta Mariani Br Ginting

Sayang Aku Nindu Cinta Berat Aku Nindu
Tapi La Pernah Ku Diatendu
Enggo Keri Kubere Bandu
Sinasalitna Kubere Man Bandu
Tapi Lalap I Gantung – Gantungndu

Tuhu Manis Ranandu Bangku
Manisen Asa Gula Mandu
Tapi Pengelakonndu La Bagi Man Bangku
Cakap Manisndu Kepe Bahandu
Nokohi Aku Ma Tiganku
Ranan Medate Kepe Bahandu
Nebu-Nebu Aku Nde Itingndu 2x

Reff
 Bahanandu Aku Bagi Sepatu Simerga Ndube Tukurndu
Tuhu Merga I Tukurndu Terjeng Man Perjakenndu
Tuhu Keleng Nindu Bangku
Tapina Lalap Nde Iting I Bualindu

Cakap Manisndu Kepe Bandi Nokohi Aku Ma Tiganku
Seribu Sibelaskendu Sada Pe La Tuhu
Tuhu Medate Ndube Ranandu
Tapi Bahandu Nokohi Nde Iting

Inget Ma Tiganku Dibata Labo Tunduh
Luka Ibas Pusuhku Perbahanndu
Alokenndu Pagi Karmanndu