Aku Enggo Biasa

Ula Pedah Ukuri Kerna Ceda Pusuhku Ibas Kita Sirang
Aku Nggo Biasa Rukur Picet Ertangkel Serbut Ayam-Ayamku
Kerna Arih Janjinta Ndube Itingku

Dalani Gelah Dalanndu
Ikutkenlah Sura-Surana Mama Ras Mami
Atena Erdemu Kam Ras Pilihenna
Sibayak Mehaga La Seri Ras Aku Tiganndu

Ula Pedah Ukuri Kerna Ceda Pusuhku Ibas Kita Sirang
Aku Enggo Biasa Rukur Picet Ertangkel Serbut Ayam-Ayamku
Padan Ku Situbuh Bas Kalak Mesera
Bayaknge Si Langa Kueteh Nanamna

Uga Nge Ndia
Morah Tuhu-Tuhu Morah
Kena Morah Ateku

Tapi Uga Nge Kubahan La Lit Gegehku
Tatap Pe Pusuhku Kena Nge Jantung Hatiku
Tapi Si Ngolangisa La Senang Sibiakndu

Ooo Aku Sayang Nd Ginting….
Ooo Sayang Selayang Pandang, Dia Boleh Di Pandang
Ooo Tapi Jangan Di Pegang

Aku Sayang Nde Ginting
Sayang Selayang Pandang
Dia Boleh Di Pandang, Tapi Jangan Di Pegang